Všeobecné obchodní podmínky
Andrea Sofie
Průvodce na cestě k poznání
Lektorka angličtiny
Bankovní spojení pro platby online:
Air Bank, číslo účtu: 1658176023/3030
E-mail: andrea(zavináč)omujboze.cz
Web e-shopu: www.omujboze.cz
1. Všeobecná ustanovení
1.1. Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.omujboze.cz (dále jen „internetový obchod“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi dodavatelem posadtese (dále jen „dodavatel“ nebo „prodávající“) a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“ nebo „zákazník“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou jiná osoba než spotřebitel, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Ustanovení týkající se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze kupujícího v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl.). Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.omujboze.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.3. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit. Uzavřená smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě www.omujboze.cz a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Na stránkách internetového obchodu nalezne kupující zboží, formou služeb: výuky AJ, kurzů, workshopů, online přednášek. Prezentování služeb, které je nabízeno v internetovém obchodě www.omujboze.cz, není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732 se v tomto případě nepoužije. Návrh na uzavření kupní smlouvy činí až kupující svou objednávkou.
2.2. Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy kupujícího dodavateli ve formě e-mailové zprávy kupujícího zaslané dodavateli nebo ve formě kupujícím vyplněného a odeslaného formuláře na internetové stránce. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na stránkách internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
2.3. Závazným akceptováním objednávky kupujícího prodávajícím je telefonické nebo e-mailové potvrzení dodavatele kupujícímu o akceptování objednávky po předchozím přijetí objednávky od kupujícího. Závazné akceptování objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, dále údaje o ceně zboží a jiných služeb, název a údaje o místě, kde má být zboží dodána a údaje o ceně, podmínkách, způsobu a termínu dopravy zboží do dohodnutého místa doručení zboží pro kupujícího, případně jiné údaje. Automaticky prováděné oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému dodavatele se nepovažuje za závazné akceptování objednávky. Tato zpráva je automatickou informací pro zákazníka, že dodavatel obdržel jeho objednávku, nepovažuje se však za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy. V následujících dnech obdrží zákazník další e-mailovou zprávu, ve které mu bude objednávka dodavatelem potvrzena a tím bude kupní smlouva uzavřena. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se tedy považuje až e-mailová zpráva, ve které dodavatel potvrdí objednávku Kupujícímu po té, co zaslal Kupujícímu informativní e-mailovou zprávu o registraci/evidenci objednávky, která vždy předchází potvrzení objednávky – návrhu na uzavření kupní smlouvy.
2.4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí kupující sám.
2.5. Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník službu ještě nepřijal a nezaplatil.
3. Práva a povinnosti prodávajícího
3.1. Prodávající je povinen:
- a) dodat na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu službu v dohodnutém množství, kvalitě a termínu,
- b) zajistit, aby objednaná služba splňovala platné právní předpisy ČR,
- c) odevzdat kupujícímu nejpozději společně se službou v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné k zajištění služby a další doklady předepsané platnými právními předpisy (návody v českém jazyce, záruční list, dodací list, daňový doklad).
3.2. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodanou službu.
4. Práva a povinnosti kupujícího
4.1. Kupující je povinen:
- a) převzít zakoupenou nebo objednanou službu,
- b) zaplatit dodavateli dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží,
- c) nepoškozovat dobré obchodní jméno dodavatele,
4.2. Kupující má právo na dodání služby v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém smluvními stranami v závazném akceptování objednávky.
5. Dodací podmínky
5.1. Prodávající službu zajistí kupujícímu dle dohodnutého termínu nebo obvykle ve lhůtě 1-5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V specifických případech se může tato lhůta prodloužit o lhůtu určenou dodavatelem.
5.2. Kupující je povinen převzít službu v místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky kupujícího prodávajícím.
5.3. Služba se považuje za dodanou okamžikem doručení/ zajištění na adresu uvedenou v závazné akceptaci objednávky a převzaté okamžikem převzetí a potvrzení kupujícím, resp. jeho oprávněným zástupcem nebo odmítnutím převzetí služby.
5.4. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy službu hned po doručení.
5.5. Kupující je oprávněn v případě nedodání služby prodávajícím v lhůtě uvedené v bodě 5.1 Obchodních podmínek odstoupit od kupní smlouvy a prodávající je povinen vrátit kupujícímu již zaplacenou část kupní ceny v lhůtě 30 dní od doručení odstoupení od kupní smlouvy bezhotovostním převodem na účet kupujícího určený kupujícím.
6. Kupní cena
6.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu služby dohodnutou v kupní smlouvě a také případné náklady spojené s balením a dodáním služby e smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním. Způsoby zaplacení kupní ceny jsou: bezhotovostním převodem na účet dodavatele předem.
6.2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu kupní ceny v případě změny právních předpisů, popřípadě změny cen od dodavatelů služeb a zboží. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
6.3. V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet dodavatele.
6.4. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnutou službu ve lhůtě dle kupní smlouvy.
6.5. V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu za službu dohodnutou v kupní smlouvě, kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny pouze v souladu s platnými právními předpisy ČR.
6.6. Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu dodavatel zašle kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího (doporučujeme Vám proto e-mail uvádět).
7. Nabytí vlastnictví
7.1. Kupující nabývá vlastnické právo až úplným zaplacením celé kupní ceny za objednanou a dodanou službu.
8. Přeprava a dodání služby
8.1. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 7 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího.
9. Odstoupení od kupní smlouvy
9.1. Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí služby, a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze písemně na e-mail: andrea(zavináč)omujboze.cz.
9.2. Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej řídí Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách).
9.3. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku služeb upravených podle přání kupujícího, jakož i dalšího uvedeného zboží.
9.4. Nejedná-li se o případ uvedený v článku 9.3., či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí služby. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí služby. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na e-mail: andrea(zavináč)omujboze.cz.
9.5. V případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení služby kupujícímu. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující.
10. Odpovědnost za vady a záruka
10.1. Kupujícímu je povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí) a přesvědčí se o jejich vlastnostech a množství.
...
10.7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu nebo sám vadu způsobil.
10.8. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, uplatňuje kupující u dodavatele na e-mail: andrea(zavináč)omujboze.cz. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího zaslanou reklamaci.
10.9. O reklamaci dodavatel rozhodne ihned, ve složitých případech do 30 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
10.10. Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel napíše na e-mail zákazníka průběžné informace a potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace,
včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí od výrobce či smluvního servisního střediska. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
11. Ochrana osobních údajů
11.1. Prodávající jako provozovatel internetového obchodu www.omujboze.cz je registrovaným správcem osobních údajů a garantuje bezpečnost zákazníkem poskytnutých dat. Námi spravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.
Pokud nakupujete jako fyzická osoba, požadujeme při registraci uvést následující údaje:
Jméno a příjmení
Adresu pro fakturaci a dodání zboží
Telefonické spojení
Elektronickou adresu (e-mail)
Pokud nakupujete jako právnická osoba, požadujeme při registraci uvést následující údaje:
Název společnosti (obchodní firma)
Adresu pro fakturaci a dodání zboží
IČO, DIČ
Telefonické spojení
Elektronickou adresu (e-mail)
Ve výše uvedeném rozsahu budou zpracovány Vaše osobní údaje.
11.2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem Vaší identifikace jako kupujícího, k realizaci a provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.
11.3. Nákupem v tomto internetovém obchodě souhlasíte se zpracováním a shromažďováním Vašich osobních údajů prodávajícím
k marketingovým účelům. Tento svůj souhlas může Kupující kdykoli bezplatně odvolat (požádat o odstranění některých svých údajů, případně úplné odstranění všech svých údajů z databáze správce), a to na e-mailu: andrea(zavináč)omujboze.cz.
11.4. Nákupem v internetovém obchodě www.omujboze.cz dáváte souhlas s tím, že prodávající může předávat osobní údaje svých zákazníků za účelem rozesílání obchodních sdělení, řádné přepravy zboží a obdobného účelu třetím osobám, a to poskytovatelům služeb zákaznické podpory a dopravcům. Prodávající neprodává či nepronajímá osobní údaje ve prospěch třetí strany.
11.5. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat prodávajícího o vysvětlení a odstranění závadného stavu, a to vše bezplatně na e-mailové adrese andrea(zavináč)omujboze.cz.
O následném postupu bude kupující informován e-mailovou zprávou.
11.6. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpis.
11.7. Zákazník se může přihlásit k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení.
12. Závěrečné ustanovení
12.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.2. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické (případně listinné) podobě a není přístupná.
12.3. Vznikne-li mezi dodavatelem a kupujícím spor z uzavřené kupní smlouvy, budou tento spor řešit místně a věcně příslušné soudy v České republice. Spotřebitel se může se svou stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.
Obchodní podmínky platné od 1. 8. 2020
